Cílem předmětu je získání znalostí o možnostech využití e-learningu v různých typech vzdělávání a dovedností v oblasti tvorby a administrace e-learningových kurzů.

Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky organizace, strukturování, správy a prezentace dat databázového systému.
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky zaznamenávání, editace, přehrávání a prezentování digitálního zvuku, digitálního videa, počítačové a filmové animace a dalších multimediálních prvků pro účely školské praxe a s ohledem na budoucí vykonávání učitelské profese.
Cílem předmětu je naučit studenty principy vybraných elektronických prvků a systémů a ukázat jejich uplatnění v elektronických strukturách ICT využívaných ve vzdělávání.
Cílem tohoto předmětu je seznámit studenty s pokročilými technikami objektově orientovaného programování s důrazem na tvorbu aplikací pro vzdělávání.
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky zpracování dat s využitím digitálních technologií pro pomáhající profese.
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky organizace, strukturování, správy a prezentace dat databázového systému.
Cílem předmětu je naučit studenty principy vybraných elektronických prvků a systémů a ukázat jejich uplatnění v elektronických strukturách ICT využívaných v základním vzdělávání. V rámci dovedností je kladen důraz na didaktickou transformaci látky do učiva vzdělávacích oblastí Člověk a příroda, Informatika z RVP ZV (především do tematických celků ELEKTROMAGNETICKÉ A SVĚTELNÉ DĚJE, DIGITÁLNÍ TECHNOLOGIE). Výuka je založena na demonstraci a modelování základních principů, zejména pomocí didaktických pomůcek vhodných pro výuku na ZŠ, s využitím matematického aparátu střední školy.
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky zaznamenávání, editace, přehrávání a prezentování digitálního zvuku, digitálního videa, počítačové a filmové animace a dalších multimediálních prvků pro účely školské praxe a s ohledem na budoucí vykonávání učitelské profese.
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky zpracování dat s využitím digitálních technologií pro pomáhající profese.
Cílem předmětu je představit možnosti rozvoje algoritmického myšlení u žáků základních škol pomocí různorodých metod, aktivit a programovacích prostředí.
Cílem předmětu je představit možnosti rozvoje algoritmického myšlení pomocí různorodých metod, aktivit a programovacích prostředí.
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky zákonů spojených s digitálními technologiemi, počítačové infiltrace, bezpečnostních pravidel a ergonomie.
Seznámit studenty s principy, vlastnostmi, použitím a zapojením připojitelných zařízení. Mimo klasických počítačových zařízení (např. klávesnice, myši, tiskárny, skenery, pevné disky, CD a DVD disky) se student seznámí i se speciálními připojitelnými moduly stavebnice LEGO MINDSTORMS EDUCATION (např. dotykové, optické, ultrazvukové či gyroskopické moduly, krokové motory, multiplexery, ...), které se naučí zapojovat, programovat, řídit a získávat z nich potřebné informace.
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky základů vytváření WWW stránek s využitím redakčního systému.
Předmět seznamuje s principy připojených zařízení, jejich vlastnostmi a způsoby použití. Probírají se tiskárny, skenery, klávesnice, myš, pevné disky, CD disky, disketové mechaniky, displeje, grafické adaptéry, zvukové karty ad. Zabývá se též způsoby připojení prostřednictvím standardních a speciálních počítačových rozhraní.
Cílem předmětu je upevnění pojmového aparátu a získání přehledu o teoretických konceptech využívaných v různých částech informatiky, které se promítají do praktického fungování počítače s vědomím historického vývoje této oblasti.
Cílem předmětu je naučit studenty obecné principy činnosti hlavních struktur počítačového systému s ohledem na vzdělávání. Vybrané principy ověřit počítačovou simulací na výukových modelech.
Cílem předmětu je seznámení účastníků se zásadami tvorby profesního portfolia. Jedná se o náležitosti nejen obsahové, ale i strukturální a formální. Účastníci si osvojí si strukturu a postup tvorby portfolia. Bude představena šablona, ve které mohou zmíněné dokumenty tvořit. Struktura dokumentu bude s účastníky probrána tak, aby se při samotné tvorbě vyvarovali obvyklých a častých chyb. Součástí předmětu bude praktická ukázka použití šablony v textovém editoru. Bude upozorněno na nejčastější problémy při formátování textu a vkládání netextových příloh. Účastníci si projdou také automatizaci dokumentu. V rámci seznámení s profesním portfoliem bude účastníkům představena kromě výše uvedeného i jeho struktura, nutné náležitosti a formát. Budou také tematizovány různé dokumenty, které mohou být součástí portfolia. Podmínkou získání zápočtu bude demonstrace kvalitně rozpracovaného portfolia.