Úkolem disciplíny je docílení všestranného rozvoje hudebních schopností studenta, především pak jeho tonálního cítění, rytmické, melodické a harmonické představivosti, hudební paměti a vokální kreativity. Konkrétním cílem je schopnost pohotové a přesné reprodukce melodie z listu, respektive její analýza a zápis.
- Teacher: Feiferlíková Romana
Nácvik základní dechové, fonační a artikulační techniky při studiu pěveckých etud a lidových písní.
Tento předmět je určen pouze studentům bakalářského oboru Hudba se zaměřením na vzdělávání.
- Teacher: Feiferlíková Romana
- Teacher: Mandysová Daniela
Seznámení studentů oboru MŠ se základy hudební teorie, rozvíjení jejich pěveckých, rytmických a intonačních dovedností, seznámení se základy taktovací techniky.
Výuka vede prostřednictvím činností k aktivnímu vnímání hudby a k jejímu využití jako svébytného prostředku komunikace.
- Teacher: Růžičková Veronika
Uvést studenty do problematiky instrumentálních dovedností ve hře na klavír a rozvíjet je dle pokynů vyučujícího. Porozumět vytváření klavírního doprovodu písní. Uvědomit si specifika pěveckých činností při rozezpívání. Naučit se používat základní pěvecké dovednosti a návyky. Poznat problematiku hlasové výchovy dětí a dospělých.
- Teacher: Slavíková Marie
Uvést studenty do problematiky instrumentálních dovedností ve hře na klavír a rozvíjet je dle pokynů vyučujícího. Porozumět vytváření klavírního doprovodu písní. Uvědomit si specifika pěveckých činností při rozezpívání. Naučit se používat základní pěvecké dovednosti a návyky. Poznat problematiku hlasové výchovy dětí a dospělých.
- Teacher: Mandysová Daniela
- Teacher: Slavíková Marie
- Teacher: Vičar Jan
Hudební teorie a harmonie přináší základní znalosti z teoretické výbavy budoucího učitele a hudebníka Cílem první části tohoto předmětu je orientace ve všeobecné hudební nauce a jejích součástech.
- Teacher: Růžičková Veronika

Seznámení studentů oboru MŠ se základy hudební teorie, rozvíjení jejich pěveckých, rytmických a intonačních dovedností, seznámení se základy taktovací techniky.
Výuka vede prostřednictvím činností k aktivnímu vnímání hudby a k jejímu využití jako svébytného prostředku komunikace.
- Teacher: Růžičková Veronika