- Teacher: Hrušková Zuzana
- Teacher: Ratislavová Kateřina
- Teacher: Šebela Antonín
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou ošetřování chronických ran.
- Teacher: Nováková Jaroslava
Předmět řeší problematiku psychologie ve zdravotnictví, bio-psycho-sociální souvislosti nemoci, psychologickou problematiku v oblasti gynekologie a porodnictví.
- Teacher: Kroupová Lenka
- Teacher: Ratislavová Kateřina
Cílem předmětu je seznámit studenty s pravidly komunikace s handicapovaným pacientem, s pacientem problémovým nebo s pacientem těžce nemocným. Pomocí aktivizačních metod si studenti osvojí dovednosti komunikace specificky zaměřené na oblast porodní asistence.
- Teacher: Ratislavová Kateřina
Cílem předmětu je seznámení se základy teorie komunikace verbální i neverbální. Získání elementárních znalostí
a objasnění pravidel komunikace ve zdravotnické praxi i pro osobnostní růst. Aktivizačními metodami si studenti osvojí a zdokonalí komunikační dovednosti.
- Teacher: Kroupová Lenka
Předmět je koncipován jako teoretický s praktickým dosahem do práce porodní asistentky. Předmět zdůrazňuje rozlišnosti ošetřovatelské péče u žen s různými náboženskými, kulturními, etnickými charakteristikami.
- Teacher: Horová Jana
Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický s praktickým dosahem do práce všeobecné sestry. Předmět zdůrazňuje rozlišnosti ošetřovatelské péče u jedinců s různými náboženskými, kulturními, etnickými charakteristikami
- Teacher: Horová Jana

Předmět se zaměřuje na definice zdraví, hlavní zdravotní priority a aspekty určující zdraví populace, zdravotní výchovu včetně zásad zdravé výživy. Studenti se seznamují se způsobem rozpoznávání zdravotních potřeb, existujících faktorů, které mají vliv na těhotenství a porod. Je projednáváno o zdravotních, společenských faktorech a faktorech životního prostředí. Zvláštní důraz je kladen na ženské zdraví včetně prevence negativních jevů ve společnosti a násilí páchaného na ženách.
- Teacher: Horová Jana

Předmět se zaměřuje na definice zdraví, hlavní zdravotní priority a aspekty určující zdraví populace, zdravotní výchovu včetně zásad zdravé výživy. Studenti se seznamují se způsobem rozpoznávání zdravotních potřeb, existujících faktorů, které mají vliv na těhotenství a porod. Je projednáváno o zdravotních, společenských faktorech a faktorech životního prostředí. Zvláštní důraz je kladen na ženské zdraví včetně prevence negativních jevů ve společnosti a násilí páchaného na ženách.
- Teacher: Horová Jana
Předmět se zaměřuje na definice zdraví, hlavní zdravotní priority a aspekty určující zdraví populace, zdravotní výchovu včetně zásad zdravé výživy. Studenti se seznamují se způsobem rozpoznávání zdravotních potřeb, existujících faktorů, které mají vliv na těhotenství a porod. Je projednáváno o zdravotních, společenských faktorech a faktorech životního prostředí. Zvláštní důraz je kladen na ženské zdraví včetně prevence negativních jevů ve společnosti a násilí páchaného na ženách.
- Teacher: Horová Jana
Cílem předmětu Etika v ošetřovatelské péči, který byl uznán samostatným vědním oborem, je seznámit studenty se zdroji zdravotnické etiky, s morálními normami a vymezit etiku v ošetřovatelství. Vysvětlit problematiku vztahu zdravotnický pracovník - klient (pacient), objasnit nově koncipované etické kodexy platné ve zdravotnické praxi, analyzovat současné aktuální problémy ve zdravotnické praxi.
- Teacher: Horová Jana
- Teacher: Sedláčková Romana
- Teacher: Vaňková Milena
Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický s praktickým dosahem do práce všeobecné sestry. Předmět zdůrazňuje rozlišnosti ošetřovatelské péče u jedinců s různými náboženskými, kulturními, etnickými charakteristikami.
- Teacher: Horová Jana
- Teacher: Krocová Jitka
Postupy a zaměření krizové intervence jsou koncipovány pro využití všeobecné sestry v ošetřovatelském procesu. Předmět si klade za cíl ovlivnit osobnostní profil a profesní přístup všeobecné sestry při saturování psychických potřeb klienta.
- Teacher: Kroupová Lenka
- Teacher: Vaňková Milena
Postupy a zaměření krizové intervence jsou koncipovány pro využití všeobecné sestry v ošetřovatelském procesu. Předmět si klade za cíl ovlivnit osobnostní profil a profesní přístup všeobecné sestry při saturování psychických potřeb klienta.
- Teacher: Kroupová Lenka
- Teacher: Vaňková Milena
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky první pomoci a předat poznatky z medicíny katastrof a krizového managementu.
- Teacher: Bejvančická Petra
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky první pomoci a předat poznatky z medicíny katastrof a krizového managementu.
- Teacher: Bejvančická Petra
Cílem předmětu je seznámit a naučit studenty využívat efektivní metody sociální interakce a komunikace pro zajišťování ošetřovatelského procesu u pacientů s přihlédnutím ke specifickým potřebám pacientů a jejich rodinných příslušníků. Zahrnuje informace o obecných základech komunikace i způsobech komunikace s pacientem v jednotlivých fázích onemocnění. Studenti se seznámí s adekvátními reakcemi na problémové situace související s péčí o pacienty.
Cvičení zahrnují problematiku sociální interakce a komunikace v práci všeobecné sestry.
- Teacher: Kroupová Lenka
- Teacher: Ratislavová Kateřina
Cílem praxe je seznámit studenty s fungováním systému zdravotně sociální péče v České republice. Po absolvování praxe by měl student být schopen se orientovat v základech fungování a řízení organizace, ve které praxi absolvuje.
Předmět je koncipován jako praktický. Je zaměřen na preventivní, primární a sekundární péči.
- Teacher: Bejvančická Petra
- Teacher: Frei Jiří
- Teacher: Horová Jana
- Teacher: Krocová Jitka
- Teacher: Kroupová Lenka
- Teacher: Křivková Jana
- Teacher: Nováková Jaroslava
Cílem předmětu je usnadnit komunikaci mezi zdravotnickým pracovníkem a pacientem. Studenti se seznámí se specifiky komunikace u různých skupin pacientů. Naučí se způsoby komunikace s hendikepovanými nemocnými, osvojí si zásady komunikace u nemocných různých věkových kategorií a seznámí se se styly komunikace u nemocných se specifickými potřebami.
- Teacher: Kroupová Lenka