Cílem předmětu fyziologie je získání znalostí o normální funkci orgánových systémů člověka na úrovni mechanické, fyzikální i biochemické.
Cílem předmětu je seznámit studenty s technikou a terapeutickým působením pohybové aktivity Nordic walking.
Cílem předmětu je objasnit studentům problematiku a možnosti vyšetření pohybového aparátu se zaměřením na svalový systém a držení těla. Porozumět způsobu hodnocení svalového testu a rozvíjet schopnost posoudit daný stav a na základě toho sestavit vhodný rehabilitační plán.
Objasnit studentům problematiku a možnosti vyšetření pohybového aparátu se zaměřením na svalový systém a držení těla v rámci kineziologického rozboru stoje a chůze. Porozumět způsobu hodnocení svalového testu a rozvíjet schopnost posoudit daný stav a na základě toho sestavit vhodný rehabilitační plán.
Objasnit studentům problematiku a možnosti vyšetření pohybového aparátu se zaměřením na svalový systém a držení těla v rámci kineziologického rozboru stoje a chůze. Porozumět způsobu hodnocení svalového testu a rozvíjet schopnost posoudit daný stav a na základě toho sestavit vhodný rehabilitační plán.
Předmět se zabývá problematikou kardiovaskulárního systému a krve, trávicím traktem, respiračním, urogenitálním a endokrinním systémem. Jeho cílem je morfologii orgánových systémů synchronně propojovat se znalostí fyziologických funkcí.
Předmět si klade za cíl připravit studenty tak, aby jakoukoliv aplikaci léku vnímali v obecných farmakologických souvislostech, dokázali si sami vyhledat informace o příslušném léčivém přípravku, orientovali se v lékovém názvosloví, jednotlivé léčivé přípravky zařazovali do příslušných lékových skupin a tyto z hlediska účinku dokázali charakterizovat a byli si vědomi případných kontraindikací rehabilitační péče vzhledem k možné farmakoterapii klienta.
Základním předpokladem k tomuto předmětu je znalost systematické anatomie týkající se kostí, kloubů, svalů, inervace a cévního zásobení horní a dolní končetiny. Předmět se následně soustředí na uvědomění si vzájemných vztahů anatomických struktur v jednotlivých krajinách a prostorech horní a dolní končetiny.
Objasnit studentům základní orientaci na lidském těle a terminologii pohybů, směrů, rovin, včetně antropometrických bodů, proniknout do vyšetřování kloubní pohyblivosti, ozřejmit měření a způsob záznamu, hodnotit svaly zkrácené a oslabené.
Seznámit studenty se základními principy a postupy léčebné aplikace klasické masáže a ošetřením jizvy.
Rozšířit znalosti studenta o možnosti využívání přístrojového vybavení, a to jak v diagnostice, tak i v následné terapii.
Předmět si klade za cíl připravit studenty tak, aby jakoukoliv aplikaci léku vnímali v obecných farmakologických souvislostech, dokázali si sami vyhledat informace o příslušném léčivém přípravku, orientovali se v lékovém názvosloví a jednotlivé léčivé přípravky zařazovali do příslušných lékových skupin.
Vyučovaný předmět předkládá přehled obecné, speciální a topografické anatomie člověka pro potřeby zdravotního technika. Na základě anatomické stavby jednotlivých systémů těla nastiňuje základní fyziologické funkce daných orgánových soustav.

Předmět se zabývá problematikou osteologie, arthrologie a nervového systému včetně smyslů. Jeho cílem je morfologické znalosti synchronně propojovat se znalostmi fyziologických funkcí.

Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický. Seznamuje s fyziologií jednotlivých orgánových systémů a organismu jako celku. Předpokládá aplikaci jeho znalostí do ostatních odborných předmětů a do praxe všeobecné sestry.
Uvést studenty do problematiky fyziologie člověka. Představit studentům fyziologii jednotlivých orgánových soustav s následnou aplikací fyziologických zákonitostí v rámci pohybových a sportovních aktivit.
Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický. Seznamuje s fyziologií jednotlivých orgánových systémů a organismu jako celku. Předpokládá aplikaci jeho znalostí do ostatních odborných předmětů a do praxe porodní asistentky.
Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický. Seznamuje s fyziologií jednotlivých orgánových systémů a organismu jako celku. Předpokládá aplikaci jeho znalostí do ostatních odborných předmětů a do praxe všeobecné sestry.
Předmět svým obsahem navazuje na poznatky získané v anatomii. Seznamuje posluchače s fyziologií jednotlivých orgánových systémů a organismu jako celku.
Cílem předmětu je seznámit studenty se stavbou lidského těla jako celku, zejména s orgány malé a velké pánve, pánevních rozměrů a prostor pánevních,se stavbou jednotlivých systémů lidského těla, zejména vnitřních orgánů a kardiovaskulárního systému.