Student upevňuje a prohlubuje dosud získané jazykové kompetence na jazykové úrovni B2 dle Evropského jazykového rámce. Metodou procvičování dosáhne hlubšího osvojení jazyka. Dále rozšiřuje slovní zásobu vycházející ze základních konverzačních témat. Po absolvování kurzu student rozumí téměř všemu (mluvený i psaný projev rodilého mluvčího), dokáže shrnout získané informace, vysvětlit, argumentovat a případně interpretovat a předat získané informace dále. Pozornost je věnována zejména rozšiřování slovní zásoby a rozvíjení řečové dovednosti, mluvení a poslechu.
- Teacher: Kowalska Alicja
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Kowalska Alicja
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Kowalska Alicja
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Kowalska Alicja
- Teacher: Voltrová Michaela
Student prohlubuje teoretické znalosti problematiky evaluace ve vyučování a aplikuje je prakticky. Osvojí si zásady a metody hodnocení, sebehodnocení a kontroly naučeného (testování, zkoušení) v praxi. Student definuje funkce a typy hodnocení a testování ve výuce z pohledu učitele i žáka.
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Ehrenmüller Jürgen
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Ehrenmüller Jürgen
- Teacher: Motlíková Iva
- Teacher: Pfeiferová Dana
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Ehrenmüller Jürgen
- Teacher: Höppnerová Věra
- Teacher: Menclová Hana
- Teacher: Motlíková Iva
- Teacher: Voltrová Michaela
Student dál rozšíří svoje produktivní i receptivní jazykové kompetence. Metodou procvičování dosáhne hlubšího osvojení jazyka. Student se zabývá německým jazykem na úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky v mluveném i písemném projevu.
- Teacher: Kowalska Alicja
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela
Student dál rozšíří svoje produktivní i receptivní jazykové kompetence. Metodou procvičování dosáhne hlubšího osvojení jazyka. Student se zabývá německým jazykem na úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky v mluveném i písemném projevu.
- Teacher: Kowalska Alicja
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela
Cílem předmětu je seznámit studenty se základní terminologií stylistiky a příbuzných disciplín. Uvést studenty do analýzy psaného i mluveného textu (nejen po stránce stylistické).
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Motlíková Iva
- Teacher: Salcmanová Eva
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela
Student se naučí prakticky použít teoretické poznatky k tématu chyba v písemném i ústním projevu v rámci DaF vyučování. Pochopí a "uchopí" chybu jako nedílnou součást cizojazyčného vyučování. Prezentuje různé typy cvičení a aktivit, které následují po samotné opravě chyby, za účelem eliminace chyb v dalším procesu osvojování cizího jazyka.
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela
Student upevňuje a prohlubuje dosud získané jazykové kompetence na jazykové úrovni B2 dle Evropského jazykového rámce. Metodou procvičování dosáhne hlubšího osvojení jazyka. Dále rozšiřuje slovní zásobu vycházející ze základních konverzačních témat. Po absolvování kurzu student rozumí téměř všemu (mluvený i psaný projev rodilého mluvčího), dokáže shrnout získané informace, vysvětlit, argumentovat a případně interpretovat a předat získané informace dále. Pozornost je věnována zejména rozšiřování slovní zásoby a rozvíjení řečové dovednosti, mluvení a poslechu.
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela