- Teacher: Ehrenmüller Jürgen
- Teacher: Ehrenmüller Jürgen
- Teacher: Motlíková Iva
- Teacher: Pfeiferová Dana
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Ehrenmüller Jürgen
- Teacher: Höppnerová Věra
- Teacher: Menclová Hana
- Teacher: Motlíková Iva
Student dál rozšíří svoje produktivní i receptivní jazykové kompetence. Metodou procvičování dosáhne hlubšího osvojení jazyka. Student se zabývá německým jazykem na úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky v mluveném i písemném projevu.
- Teacher: Kowalska Alicja
- Teacher: Steinbauer Bettina
Student dál rozšíří svoje produktivní i receptivní jazykové kompetence. Metodou procvičování dosáhne hlubšího osvojení jazyka. Student se zabývá německým jazykem na úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky v mluveném i písemném projevu.
- Teacher: Kowalska Alicja
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Motlíková Iva
- Teacher: Salcmanová Eva
- Teacher: Steinbauer Bettina
Student se naučí prakticky použít teoretické poznatky k tématu chyba v písemném i ústním projevu v rámci DaF vyučování. Pochopí a "uchopí" chybu jako nedílnou součást cizojazyčného vyučování. Prezentuje různé typy cvičení a aktivit, které následují po samotné opravě chyby, za účelem eliminace chyb v dalším procesu osvojování cizího jazyka.
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Voltrová Michaela
- Teacher: Kowalska Alicja
V přednáškách získají studující přehled o vývoji německé literatury od jejích počátků až po výmarskou kulturu, přičemž důraz bude kladen na literaturu osvícenství, Bouře a vzdoru a klasiky. V seminářích se naučí aplikovat získané poznatky při rozboru reprezentativních děl formou skupinové práce a dílčích referátů.
- Teacher: Kowalska Alicja
Studující si budou formou skupinové práce procvičovat různé formy didaktizace literatury na ZŠ v souladu s jazykovou úrovní i věkem žáků a žákyň, učebním plánem - tematická či gramatická relevance - a časovými možnostmi v rámci hodiny. Naučí se klást jednoduché otázky a zapracovat odpovědi žáka či žákyně do tvůrčího procesu interpretace textu. Budou umět pracovat s krátkým literárním textem ve výuce jako formou doplňku probíraného gramatického jevu (např. řadové číslovky), jako rozvíjení tématu hodiny (např. bezpečnost na silnicích), jako možností relaxace ve výuce (dramatizace konkrétní poezie). Dokáží motivovat třídu k tvorbě vlastních literárních textů ve stylu konkrétní poezie, ze které se bude rekrutovat konvolut procvičovaných literárních textů. Studující si budou ověřovat fungování své textové prezentace na reakci ostatních, seminář tedy bude modelovat výuku na ZŠ.
- Teacher: Kowalska Alicja