Cílem předmětu je vybavit studenta teoretickými znalostmi, nezbytnými pro práci s fotografickým přístrojem a pro praktickou fotografickou tvorbu.

Cílem předmětu je vybavit studenta kompetencemi pro samostatnou audiovizuální tvorbu a rozvinutí odborných znalostí, které navazují na práci studentů v předchozí výuce podobného zaměření, nebo je student získal samostudiem. Rozvinout schopnosti studentů identifikovat jednotlivé žánry a způsoby práce s audiovizuální informací a aplikovat je na konkrétním semestrálním projektu který odpovídá zvolené úrovni předmětu. V kontextu se zadaným tématem naučit studenty samostatně rozpoznat nejvhodnější prostředky pro realizaci, navrhnout odpovídající řešení vizuální i audio složky a individuálně nebo v týmu pracovat na jejich realizaci.

Cílem předmětu je vybavit studenta kompetencemi pro samostatnou audiovizuální tvorbu a rozvinutí odborných znalostí, které navazují na práci studentů v předchozí výuce podobného zaměření, nebo je student získal samostudiem. Rozvinout schopnosti studentů identifikovat jednotlivé žánry a způsoby práce s audiovizuální informací a aplikovat je na konkrétním semestrálním projektu který odpovídá zvolené úrovni předmětu. V kontextu se zadaným tématem naučit studenty samostatně rozpoznat nejvhodnější prostředky pro realizaci, navrhnout odpovídající řešení vizuální i audio složky a individuálně nebo v týmu pracovat na jejich realizaci.
Cílem předmětu je vybavit studenta kompetencemi pro samostatnou audiovizuální tvorbu a rozvinutí odborných znalostí, které navazují na práci studentů v předchozí výuce podobného zaměření, nebo je student získal samostudiem. Rozvinout schopnosti studentů identifikovat jednotlivé žánry a způsoby práce s audiovizuální informací a aplikovat je na konkrétním semestrálním projektu který odpovídá zvolené úrovni předmětu. V kontextu se zadaným tématem naučit studenty samostatně rozpoznat nejvhodnější prostředky pro realizaci, navrhnout odpovídající řešení vizuální i audio složky a individuálně nebo v týmu pracovat na jejich realizaci.

Cílem předmětu je vybavit studenta kompetencemi pro samostatnou audiovizuální tvorbu a rozvinutí odborných znalostí, které navazují na práci studentů v předchozí výuce podobného zaměření, nebo je student získal samostudiem. Rozvinout schopnosti studentů identifikovat jednotlivé žánry a způsoby práce s audiovizuální informací a aplikovat je na konkrétním semestrálním projektu který odpovídá zvolené úrovni předmětu. V kontextu se zadaným tématem naučit studenty samostatně rozpoznat nejvhodnější prostředky pro realizaci, navrhnout odpovídající řešení vizuální i audio složky a individuálně nebo v týmu pracovat na jejich realizaci.

Cílem předmětu je vybavit studenta kompetencemi pro samostatnou audiovizuální tvorbu a rozvinutí odborných znalostí, které navazují na práci studentů v předchozí výuce podobného zaměření, nebo je student získal samostudiem. Rozvinout schopnosti studentů identifikovat jednotlivé žánry a způsoby práce s audiovizuální informací a aplikovat je na konkrétním semestrálním projektu který odpovídá zvolené úrovni předmětu. V kontextu se zadaným tématem naučit studenty samostatně rozpoznat nejvhodnější prostředky pro realizaci, navrhnout odpovídající řešení vizuální i audio složky a individuálně nebo v týmu pracovat na jejich realizaci.

Cílem předmětu je vybavit studenta kompetencemi pro samostatnou audiovizuální tvorbu a rozvinutí odborných znalostí, které navazují na práci studentů v předchozí výuce podobného zaměření, nebo je student získal samostudiem. Rozvinout schopnosti studentů identifikovat jednotlivé žánry a způsoby práce s audiovizuální informací a aplikovat je na konkrétním semestrálním projektu který odpovídá zvolené úrovni předmětu. V kontextu se zadaným tématem naučit studenty samostatně rozpoznat nejvhodnější prostředky pro realizaci, navrhnout odpovídající řešení vizuální i audio složky a individuálně nebo v týmu pracovat na jejich realizaci.

Cílem předmětu je rozšířit dovednosti, které studenti získali v předcházejícím semestru v předmětu Filmová tvorba 2 a aplikovat je v náročnějších postupech při vzniku audiovizuálního díla. Naučit studenty pracovat s vyspělejší technikou, ovlivňující obrazovou a zvukovou složku audiovizuálního díla.

Cílem předmětu je rozšířit dovednosti, které studenti získali v předcházejícím semestru v předmětu Filmová tvorba 1 a aplikovat je v náročnějších postupech při vzniku audiovizuálního díla. Naučit studenty pracovat s vyspělejší technikou, ovlivňující obrazovou a zvukovou složku audiovizuálního díla.

Cílem předmětu je vybavit studenty základními znalostmi a dovednostmi potřebnými pro samostatnou práci při zpracování obrazu a zvuku. Seznámit studenty formou vybraných projekcí s jednotlivými žánry specifickými pro dokumentární film. Umožnit studentům ověřit si získané znalosti v praxi formou plnění průběžných dílčích úkolů.

Cílem předmětu je rozšířit dovednosti, které studenti získali v předcházejícím semestru v předmětu Filmová tvorba 2 a aplikovat je v náročnějších postupech při vzniku audiovizuálního díla. Naučit studenty pracovat s vyspělejší technikou, ovlivňující obrazovou a zvukovou složku audiovizuálního díla.

Cílem předmětu je rozšířit dovednosti, které studenti získali v předcházejícím semestru v předmětu Filmová tvorba 1 a aplikovat je v náročnějších postupech při vzniku audiovizuálního díla. Naučit studenty pracovat s vyspělejší technikou, ovlivňující obrazovou a zvukovou složku audiovizuálního díla.

Cílem předmětu je vybavit studenty základními znalostmi a dovednostmi potřebnými pro samostatnou práci při zpracování obrazu a zvuku. Seznámit studenty formou vybraných projekcí s jednotlivými žánry specifickými pro dokumentární film. Umožnit studentům ověřit si získané znalosti v praxi formou plnění průběžných dílčích úkolů.