Cílem předmětu je podporovat spoluodpovědnost a podílnictví aktérů na fungování školy, spolupráci učitelů (zejména bližší profesní spolupráci formou společně vykonávaných činností), ale i poskytování zpětné vazby mezi učiteli navzájem a otevřené klima ve škole.
- Teacher: Halada František
- Teacher: Rohlíková Lucie
- Teacher: Šlajchová Ladislava
Cílem tohoto předmětu je podpořit profesionalitu budoucích učitelů získáním pohledu na učení a výuku z perspektiv různých oborů pedagogických věd. Studenti získají přehled různých přístupů a pojetí výuky a učení a budou diskutovat implikace těchto přístupů do konkrétní praxe učení a výuky žáků na středních školách. Předmět bude studenty motivovat k celoživotnímu vzdělávání a případně i dalšímu studiu tím, že otevře celou řadu otázek a dveří do jednotlivých oborů pedagogických věd.
- Teacher: Černík Roman
- Teacher: Dubec Michal
- Teacher: Halada František
- Teacher: Rohlíková Lucie
- Teacher: Šlajchová Ladislava
- Teacher: Zachová Markéta
Cílem předmětu je podporovat spoluodpovědnost a podílnictví aktérů na fungování školy, spolupráci učitelů (zejména bližší profesní spolupráci formou společně vykonávaných činností), ale i poskytování zpětné vazby mezi učiteli navzájem a otevřené klima ve škole.
- Teacher: Halada František
- Teacher: Rohlíková Lucie
- Teacher: Šlajchová Ladislava
- Teacher: Kavalírová Kateřina
- Teacher: Šumníková Pavlína
- Teacher: Káňová Šárka
- Teacher: Kavalírová Kateřina
- Teacher: Slowík Josef
- Teacher: Šiška Jan
- Teacher: Ullmanová Jiřina
- Teacher: Havlíková Miroslava
- Teacher: Janyšková Kristýna
- Teacher: Kocurová Marie
- Teacher: Havlíková Miroslava
- Teacher: Janyšková Kristýna
- Teacher: Kocurová Marie
- Teacher: Koželuhová Eva
- Teacher: Podpera Milan
- Teacher: Podroužek Ladislav
- Teacher: Koželuhová Eva
- Teacher: Podpera Milan
Cílem předmětu je pohled na kulturu školy jako na fenomén spojený s širším prostředím, jako na klíčový faktor změny (i stability) ve škole, jako na kategorii, která je pro každou školu významná, a přece vcelku obtížně uchopitelná. Předmět rozvíjí kulturologické pojetí školy jako organizace. Zdůrazňuje význam organizační kultury pro hodnocení kvality školy. Seznamuje s analytickými postupy v hodnocení kultury školy a postupy jejího dalšího rozvoje a zkvalitňování. Akcentuje roli společenské odpovědnosti a význam uplatňování etických standardů a kodexů v kultuře školy. Zahrnuje i problematiku kontraproduktivního chování pedagogických pracovníků, včetně možných interakčních modelů.
- Teacher: Halada František
- Teacher: Šlajchová Ladislava