
Zprostředkovat hlavní principy a specifika marketingového managementu podniků působících v odvětví služeb. Popsat a vysvětlit základní charakteristiky a specifika služeb. Vysvětlit strategické a operativní koncepty managementu podniků služeb. Charakterizovat základní aspekty managementu kvality služeb a procesů poskytování služeb. Zprostředkovat specifika v řízení nákladů, stanovování ceny, marketingu, HR, kontrolních procesech podniků poskytujících služby. Prodiskutovat nové tendence ve vývoji managementu služeb s důrazem na service design. S využitím případových studií procvičit specifika managementu podniků poskytujících služby.
- Teacher: Ovesleová Hana
- Teacher: Tlučhoř Jan

Cílem semináře je seznámit se s hlavními marketingovými nástroji v oboru lidských zdrojů. Důraz je kladen na využití marketingových strategií (employee value proposition) sledující celý proces života zaměstnance v souvislosti s budováním značky zaměstnavatele (employer branding).
- Teacher: Ovesleová Hana

Poskytnout základní informace z oblasti grafického desingu v prostředí marketingu, osvojit si práci s nejčastějšími nástroji, seznámit se s hlavními procesy grafické práce a s možnostmi úspěšné prezentace, dále informovat o základních principech tvorby reklamního textu a o nejdůležitějších lexikálních a stylistických prostředcích.
- Teacher: Ovesleová Hana