Student získává další zkušenosti s hrou na nástroj s cílem jeho následného využití nástroje v rámci pěveckých, instrumentálních, poslechových a pohybových činností v MŠ. Ve třetím semestru hry na klavír dokáže doprovázet hrou na klavír svůj vlastní zpěv i zpěv kolektivu dětí, což si ověřuje už i v praxi na MŠ.
Student si rozvine dovednost hry na nástroj s cílem jejího následného užití při pěveckých, poslechových i hudebně pohybových činnostech v MŠ.
Student/ka bude kompetentní v nástrojovém doprovodu činností pěveckých, instrumentálních, poslechových a pohybových činnostech v praxi MŠ.
Student/ka si osvojí základní dovednosti hry na nástroj s cílem doprovodu zpěvu dětí v MŠ.
Hudební teorie a harmonie přináší základní znalosti z teoretické výbavy budoucího hudebníka a učitele. Cílem úvodního předmětu HUDEBNÍ TEORIE je orientace studentů a studentek hudebně zaměřeného studijního programu ve všeobecné hudební nauce a jejích součástech a vyrovnání jejich vstupních znalostí a dovedností na úroveň potřebnou pro další studium.
Seznámení studentů oboru MŠ se základy hudební teorie, rozvíjení jejich pěveckých, rytmických a intonačních dovedností, seznámení se základy taktovací techniky. Výuka vede prostřednictvím činností k aktivnímu vnímání hudby a k jejímu využití jako svébytného prostředku komunikace.