E-kursy KVD pro akademický rok 2016/2017.

Cílem předmětu je upevnění pojmového aparátu a získání přehledu o teoretických konceptech využívaných v různých částech informatiky, které se promítají do praktického fungování počítače s vědomím historického vývoje této oblasti.
Cílem předmětu je prohloubit a zdokonalit didaktické schopnosti a dovednosti studentů s ohledem na výuku jednotlivých tematických celků informatiky a ICT na ZŠ.
Cílem předmětu je představit možnosti rozvoje algoritmického myšlení u žáků základních škol pomocí různorodých metod, aktivit a programovacích prostředí.
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky programování v procedurálním jazyku a seznámit je po teoretické a praktické stránce s elementárními základy programování se zvláštním zřetelem ke vzdělávání.

Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky vzdělávání s podporou informačních technologií.

E-kurs Úvod do informatiky pro vzdělávání je určen pro studující kombinované formy, kteří mají stejnojmenný předmět zapsaný v letním semestru (nejspíše v prvního ročníku) bakalářského studia. Hlavním autorem e-kursu je Zbyněk Filipi. Na studijních kapitolách o šifrování měla v rámci bakalářské práce zásadní podíl studentka Denisa Wágnerová. E-kurs slouží jako teoretický vstup do problematiky důležitých oblastí informatiky, které jsou často při každodenní práci s osobními počítači (PC) a potažmo informačními a komunikačními technologiemi (ICT) využívány. Jedná se postupně o algoritmy, zobrazení čísel v počítači a kódování v různých podobách. Důraz je v e-kursu kladen na představení principů, jejichž praktického využití se studující dočkají v dalších předmětech bakalářského studia.

Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky počítačových sítí a distribuovaných systémů, síťování, síťových operačních systémů, bezpečnostních mechanismů, protokolů a služeb s důrazem na aplikování uvedené problematiky do učitelské praxe.
Cílem předmětu je vybavit studující kompetencemi pro efektivní zpracování rozsáhlých textových dokumentů s netextovými doplňky.
Cílem předmětu je získání přehledu v oblasti didaktické analýzy možností využití multimediálního počítače a dovedností vedoucích k jejich aplikaci ve výuce.
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky zákonů spojených s digitálními technologiemi, počítačové infiltrace, bezpečnostních pravidel a ergonomie.
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky zákonů spojených s digitálními technologiemi, počítačové infiltrace, bezpečnostních pravidel a ergonomie.
Cílem předmětu je získání přehledu v oblasti didaktické analýzy možností využití multimediálního počítače a dovedností vedoucích k jejich aplikaci ve výuce.
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky zpracování dat s využitím programových nástrojů označovaných jako tabulkové procesory nebo tabulkové kalkulátory.
Cílem předmětu je získání přehledu v oblasti didaktické analýzy možností využití multimediálního počítače a dovedností vedoucích k jejich aplikaci ve výuce.
Uvést studenty do problematiky zpracování textů a zejména je vybavit kompetencemi pro efektivní práci s rozsáhlými texty.