Cílem je vybavit studenty učitelství pro 1. stupeň ZŠ kompetencemi potřebnými pro výuku komunikační a slohové výuky v souladu s RVP ZV.
Cílem je vybavit studenty učitelství pro 1. stupeň ZŠ kompetencemi potřebnými pro výuku komunikační a slohové výuky v souladu s RVP ZV.
Dovést studenty k pochopení českého morfologického systému, k pochopení vývojových tendencí současné české morfologie, vybavit je dovedností užívat ve spisovných projevech kodifikovaných tvarů, dovedností umět vysvětlit žákům 1. stupně ZŠ pojmy morfologie funkční i formální.
Učební osnovy, učebnice, pomůcky. Stavba a typy vyučovací hodiny. Příprava na vyučovací hodiny. Modelové situace v hodinách českého jazyka na SŠ a jejich řešení různými metodami.Individuální prověřování, jazykové testy a diktáty, písemné slohové práce, opravy, hodnocení a klasifikace. Metodika nácviku vybraných jevů jednotlivých jazykových rovin. Maturitní zkouška z českého jazyka a slohu., procvičování.
Učební osnovy, učebnice, pomůcky. Stavba a typy vyučovací hodiny. Příprava na vyučovací hodiny. Modelové situace v hodinách českého jazyka na SŠ a jejich řešení různými metodami.Individuální prověřování, jazykové testy a diktáty, písemné slohové práce, opravy, hodnocení a klasifikace. Metodika nácviku vybraných jevů jednotlivých jazykových rovin. Maturitní zkouška z českého jazyka a slohu., procvičování.
Cílem je vybavit studenty učitelství pro 1. stupeň ZŠ kompetencemi potřebnými pro výuku jazykové složky předmětu český jazyk a literatura v souladu s RVP ZV.
Cílem je vybavit studenty učitelství pro 1. stupeň ZŠ kompetencemi potřebnými pro výuku jazykové složky předmětu český jazyk a literatura v souladu s RVP ZV.
Dovést studenty k pochopení českého morfologického systému, vývojových tendencí současné české morfologie, k pochopení pojmů morfologie funkční i formální, k pochopení toho, jak se tvoří tvary slov a jak fungují ve větě.