Cíl předmětu je vybavit studenty teoretickými poznatky z oblasti mezilidské interakce a komunikace a jejich praktickou aplikací při jednaní s lidmi.
Cílem předmětu je seznámit posluchače se sociálními aspekty formování osobnosti a jejím chováním v sociálních situacích.
Cílem předmětu je vybavit studenty základními poznatky o osobnosti dítěte předškolního věku. Student/ka získá ucelený pohled na strukturu osobnosti dítěte předškolního věku včetně charakteristických projevů v náročných životních situacích.
Cílem předmětu je vytvořit u studenta ucelený přehled vývoje psychologie jako vědy. Student pochopí zákonitostí tohoto vývoje a jeho návazností.
Cílem je dovést studenta, aby si osvojil základní terminologii obecné psychologie a psychologie osobnosti. Zdokonalil své znalosti v oblasti analýzy poznávacích procesů a struktury osobnosti. Naučil se aplikovat získané poznatky při řešení praktických pedagogicko psychologických problémů.
Cílem je vybavit studenty základními poznatky z obecné psychologie, zvláště struktury psychiky. Postihnout souvislost psychických jevů a jejich projevů v chování člověka. Cílem je zdokonalit znalosti studentů v oblasti psychologické diagnostiky a získat vědomostní systém, který bude využit při studiu dalších psychologických disciplín.
Cílem je vybavit studenty základními poznatky z obecné psychologie, zvláště struktury psychiky. Postihnout souvislost psychických jevů a jejich projevů v chování člověka. Cílem je vybavit studenty klíčovými dovednostmi z psychologie osobnosti, které budou využitelné při práci s dětmi na prvním stupni.
Cílem předmětu je vybavit studenty základními poznatky o psychice dítěte předškolního věku. Student/ka získá ucelený pohled na úroveň psychických jevů u dítěte předškolního věku, a to včetně vývojových odchylek.
Předmět je koncipován jako teoretický. Řeší problematiku definování základních pojmů psychologie. Cílem předmětu je orientace v oblasti obecné psychologie, psychopatologie, v problematice psychologie osobnosti.
Cílem předmětu je osvojení si základní terminologie z oboru obecné psychologie a psychologie osobnosti, zdokonalí své znalosti v senzorických procesech, poznávacích procesech a ve struktuře osobnosti.
Cílem je vybavit studenty učitelství 1. stupně základními poznatky o psychickém vývoji, o vývojových změnách v životě člověka a jejich variabilitě. Zdokonalit jejich znalosti o mechanizmech variability psychického vývoje, interindividuálních a intersexuálních rozdílech. Prohloubit jejich znalosti o vývoji dítěte, potřebách člověka v jednotlivých etapách ontogeneze.