Seznámit studenty s koncepcemi výkladu historie umění. Vysvětlit důvody sémantického přístupu k uměleckému výtvarnému procesu. Sémantický pohled na historii výtvarného umění - od magického k poststrukturalistickému modelu umění. Charakteristiky poststrukturalistického modelu uměleckého procesu jako předpokladu aktuálních možností jeho analýzy v pedagogickém procesu. Výklad bude veden principiálně ve vztahu ke konkrétním výtvarných dílům a směrům.
- Teacher: Jan Mašek
- Teacher: Jan Mašek
- Teacher: Jan Mašek
- Teacher: Rudolf Podlipský
- Teacher: Lenka Stolárová
- Teacher: Jan Slavík
- Teacher: Lenka Stolárová
- Teacher: Jan Slavík
- Teacher: Lenka Stolárová
- Teacher: Jindřich Lukavský
- Teacher: Jan Slavík
- Teacher: Věra Uhl Skřivanová
- Teacher: Jan Mašek
- Teacher: Rudolf Podlipský
- Teacher: Jan Slavík
V rámci plnění předmětu jsou studenti seznamováni s problematikou výtvarných projektů ve výtvarné výchově. Na základě poznatků z didaktiky výtvarné výchovy, s oporou v současném umění i s uplatněním zkušeností z vlastní výtvarné tvorby koncipují výtvarné projekty a tematické řady výtvarných úkolů pro žáky 1. stupně základních škol.
- Teacher: Monika Plíhalová
- Teacher: Rudolf Podlipský
- Teacher: Věra Uhl Skřivanová
- Teacher: Martina Komzáková
- Teacher: Monika Plíhalová
- Teacher: Rudolf Podlipský
- Teacher: Věra Uhl Skřivanová
- Teacher: Barbara Lucilla Benish
- Teacher: Martina Komzáková
- Teacher: Monika Plíhalová
- Teacher: Jan Slavík
- Teacher: Věra Uhl Skřivanová
- Teacher: Jan Mašek