Seznámit studenty s koncepcemi výkladu historie umění. Vysvětlit důvody sémantického přístupu k uměleckému výtvarnému procesu. Sémantický pohled na historii výtvarného umění - od magického k poststrukturalistickému modelu umění. Charakteristiky poststrukturalistického modelu uměleckého procesu jako předpokladu aktuálních možností jeho analýzy v pedagogickém procesu. Výklad bude veden principiálně ve vztahu ke konkrétním výtvarných dílům a směrům.
- Teacher: Mašek Jan
- Teacher: Mašek Jan
- Teacher: Mašek Jan
- Teacher: Podlipský Rudolf
- Teacher: Stolárová Lenka
- Teacher: Slavík Jan
- Teacher: Stolárová Lenka
- Teacher: Slavík Jan
- Teacher: Stolárová Lenka
- Teacher: Lukavský Jindřich
- Teacher: Slavík Jan
- Teacher: Uhl Skřivanová Věra
- Teacher: Mašek Jan
- Teacher: Podlipský Rudolf
- Teacher: Slavík Jan
V rámci plnění předmětu jsou studenti seznamováni s problematikou výtvarných projektů ve výtvarné výchově. Na základě poznatků z didaktiky výtvarné výchovy, s oporou v současném umění i s uplatněním zkušeností z vlastní výtvarné tvorby koncipují výtvarné projekty a tematické řady výtvarných úkolů pro žáky 1. stupně základních škol.
- Teacher: Plíhalová Monika
- Teacher: Podlipský Rudolf
- Teacher: Uhl Skřivanová Věra
- Teacher: Komzáková Martina
- Teacher: Plíhalová Monika
- Teacher: Podlipský Rudolf
- Teacher: Uhl Skřivanová Věra
- Teacher: Benish Barbara Lucilla
- Teacher: Komzáková Martina
- Teacher: Plíhalová Monika
- Teacher: Slavík Jan
- Teacher: Uhl Skřivanová Věra
- Teacher: Mašek Jan