Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický. Seznamuje s fyziologií jednotlivých orgánových systémů a organismu jako celku. Předpokládá aplikaci jeho znalostí do ostatních odborných předmětů a do praxe všeobecné sestry.
Předmět navazuje na znalosti stavby lidského těla, popisuje fyziologické funkce jednotlivých vnitřních systémů.
Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický. Seznamuje s fyziologií jednotlivých orgánových systémů a organismu jako celku. Předpokládá aplikaci jeho znalostí do ostatních odborných předmětů a do praxe porodní asistentky.
Je seznámit s problematikou bariér v životě zdravotně znevýhodněných osob, charakterizovat architektonické bariéry a seznámit s platnou legislativou při architektonickém plánování, seznámit se základními parametry pohybu osob s pohybovým a smyslovým handicapem v prostředí, dále objasnit principy tvorby bezbariérového prostředí ve městě a ve veřejných budovách, definovat kompenzační a technické pomůcky a prakticky naučit používání kompenzačních pomůcek při nácviku soběstačnosti v personálních a instrumentálních všedních denních činnostech.
Předmět si klade za cíl připravit studenty tak, aby jakoukoliv aplikaci léku vnímali v obecných farmakologických souvislostech, dokázali si sami vyhledat informace o příslušném léčivém přípravku, orientovali se v lékovém názvosloví, jednotlivé léčivé přípravky zařazovali do příslušných lékových skupin a tyto z hlediska účinku dokázali charakterizovat a byli si vědomi případných kontraindikací rehabilitační péče vzhledem k možné farmakoterapii klienta.
Uvést studenty do problematiky fyziologie člověka. Představit studentům fyziologii jednotlivých orgánových soustav s následnou aplikací fyziologických zákonitostí v rámci pohybových a sportovních aktivit.
Předmět popisuje základní fyziologické funkce jednotlivých vnitřních systémů lidského těla.
Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický. Seznamuje s fyziologií jednotlivých orgánových systémů a organismu jako celku. Předpokládá aplikaci jeho znalostí do ostatních odborných předmětů a do praxe všeobecné sestry.
Předmět anatomie systematicky probírá jednotlivé struktury a systémy lidského těla s důrazem na využití znalostí v radiodiagnostické praxi.
Základním předpokladem k tomuto předmětu je znalost systematické anatomie týkající se kostí, kloubů, svalů, inervace a cévního zásobení horní a dolní končetiny. Předmět se následně soustředí na uvědomění si vzájemných vztahů anatomických struktur v jednotlivých krajinách a prostorech horní a dolní končetiny.


Předmět je teoreticko-praktický a skládá se ze dvou částí. V první části poskytuje ucelené informace o léčivých přípravcích v klinické praxi, o mechanismu jejich působení na stav organismu. Ve druhé části poskytuje informace o léčivých přípravcích významných pro práci všeobecné sestry, důraz klade na jejich hlavní a vedlejší účinky na organismus.
Předmět farmakologie studenty seznamuje s obecnou farmakologií charakterizovanou vzájemnými vztahy léčiva a lidského organismu vyúsťující v jeho účinek právě tak, jako s farmakologií speciální.
Kurz je určen pouze pro zajištění on-line testů a jejich zhodnocení.
Rozšířit znalosti studenta o možnosti využívání přístrojového vybavení, a to jak v diagnostice, tak i v následné terapii.
Cílem předmětu je seznámit studenty s technikou a terapeutickým působením pohybové aktivity Nordic walking.
Předmět je teoreticko-praktický a skládá se ze dvou částí. V první části poskytuje ucelené informace o léčivých přípravcích v klinické praxi, o mechanismu jejich působení na stav organismu. Ve druhé části poskytuje informace o léčivých přípravcích významných pro práci všeobecné sestry, důraz klade na jejich hlavní a vedlejší účinky na organismus.
Cílem předmětu je naučit studenty základy obecné, speciální a klinické farmakologie nezbytné pro praxi zdravotní sestry.