Základy focení krajiny
ESF II Mluvený projev učitele
Prezentační dovednosti a profesionální komunikace ...
ESF II Autorská příprava kurzů v LMS Moodle
MS Teams
MS Office 365
ESF II Jak správně sestavit test pro studenty
ESF II Tvorba testu v LMS Moodle
ESF II Metoda CLIL (cizojazyčná výuka nejazykového...
ESF II Efektivní využívání cizojazyčných zdrojů na...
Vydávání odborných publikací na ZČU
Hromadná korespondence
Kreativní myšlení a práce s informacemi
ESF II Přehled vyučovacích metod na VŠ
ESF II Inovace prezentací pro výuku s využitím Prezi
ESF II Virtuální realita ve výuce na VŠ
Syndrom vyhoření v pedagogické praxi
ESF II MS Word
Správa projektů
Základy finančního managementu projektů
Základy psychohygieny a práce se stresem
Projektový management (určeno pouze pro pracovníky...
Český jazyk pro administrativní praxi
MS Excel pro začátečníky
Marketing pro zaměstnance
ESF II Využití internetových aplikací ve výuce na VŠ
Realizace kvalitativního výzkumu ve specifických p...
Jak využívat služeb knihovny
MS Excel pro pokročilé
Emoční inteligence a práce s emocemi
ESF II Rozvoj paměťových technik (nejen) pro VŠ pe...
ESF II Možnosti předcházení neúspěšnosti studentů
Myšlenkové mapy a jejich použití v praxi
Úrazy a nehody - možnosti prevence a ochrana
Neverbální komunikace
ESF II Výuka na vysoké škole a ochrana osobních ú...
ESF II Bezpečné používání online služeb pro výuku ...
ESF II Lektorské kompetence pro VŠ pedagogy
Den s kvalitou
ESF II Podávání a přijímání kritiky v procesu výuky
ESF II Vedení studentů k odpovědnost a samostatnos...
Work-life balance: Jak sladit pracovní a osobní život
ESF II Jak se mozek učí?
Nádorová onemocnění - příčiny, prevence včetně sam...
Nenádorová civilizační onemocnění…příčiny, inciden...
Pohybová aktivita jako prevence
Konstruktivismus v praxi VŠ
IS HOP
Kognitivní překážky přenosu informací na VŠ
Trendy v digitálním vzdělávání na vysokých školách...
ESF II Prevence syndromu vyhoření
ESF II Komunikace a asertivita ve vztahu k předchá...
ESF II Kreativní myšlení a práce s informacemi
ESF II Google aplikace a nástroje pro výuku na VŠ
ESF II Autorská práva ve výuce na VŠ
Portrét v přirozeném světle
E-spis pro začátečníky
Jak využívat služeb knihovny pro doktorské studium
Služby knihovny v oblasti otevřených zdrojů
Jak na transfer technologií na ZČU
ESF II Neverbální komunikace
ESF II Prezentační dovednosti
Školení pro kuchaře ŠUZ Nečtiny
Praktická tvorba myšlenkových map (workshop)
Airtable
3M Otevřené a online vzdělávání na ZČU pro Filozof...
Školení E-spis pro vedoucí a sekretariáty
Rétorika - iniciace k řeči - pro Projektové centrum
Znovu distančně?
Gender: společné téma, nebo společný zájem
3M Etika výzkumu a publikování
Zvládání manipulací včetně auto-manipulací
Práce se skupinovou dynamikou studijních a pracovn...
Transformační smlouvy na Open Access a možnosti pu...
Datový repozitář ASEP
E-spis uzávěrka spisů
Představení koncepce udržitelného rozvoje na ZČU
3M Otevřené zdroje v práci akademika
Zákoník práce pro vedoucí zaměstnance veřejné vyso...
3M Společenská relevance výzkumu ve světle otevřen...
Jak konečně dostát předsevzetím
Vizualizace a sketchnoting v prezentaci
Genderová problematika a sociální bezpečí
Školení Uzavírání dokumentů v E-spis pro FF
Tvorba kurzů v LMS Moodle (nejen pro autory v proj...
Práce s Elementorem ve Wordpressu pro začátečníky
E-spis 1: Založení dokumentů a jejich oběh
Pedagogická komunikace: jaké klást otázky a proč
Jak a kdy nastavovat pravidla a vztahy se studujícími
Kulatý stůl k etickým standardům na ZČU a řešení n...
E-spis 2: Úprava objektů
E-spis 3: Uzavírání objektů
Pravidla veřejné podpory a jejich promítnutí do in...
Jak otestovat studenty v LMS Moodle (nejen pro aut...
Základy focení mobilním telefonem
Kurz pro nové zaměstnance
Microsoft 365 a Microsoft Teams
Flexibilní formy celoživotního vzdělávání
Tvorba multimediálních studijních opor prakticky
Fotografování portrétu
Úprava fotografií v online editoru
Vizualizace dat pomocí MS Power BI
Formy blended learningu a hybridní výuky
Úvod do nenásilné komunikace
Klíčové myšlenky a principy formativního hodnocení
Formativní hodnocení - kritéria a formativně hodno...
Jak aktivizovat studující skrz volbu metod a zpětn...
Jak si udělat plán semestru a připravit jednotlivé...
E-spis
Jak využít AI ve výuce na vysoké škole
Velké jazykové modely: Revoluce v chatbotech
Transdisciplinární didaktika 1
Učící se komunita Pedadesku – Kick-off meeting
Výsledky publikační činnosti
Předcházení studijní neúspěšnosti v distanční a ko...
ChatGPT prakticky
Jak na obsah pro sociální sítě
Raut vyučovacích metod pro vysokoškolského učitele
Jak zařídit, aby učení studentů bylo aktivní
Efektivní komunikace při práci studentů ve virtuál...
Komunikace fakult a univerzit s využitím sociálníc...
Transdisciplinární didaktika 2: uvedení do teorie ...
Transdisciplinární didaktika 3: výzkum v didaktice...
Komenský v krabičce: aktivizační metody ve výuce
Efektivní využití umělé inteligence v kombinovaném...
Skupinová práce studentů v distanční a kombinované...
Agrese, agresivní chování a práce s ním
Praktické využití generativní AI
Amok. Základní zásady chování v případě útoku šíle...
Moderní prezentace v Canvě pro úplné začátečníky
AI síť: Kick-off meeting
Převádíme studijní materiály z Courseware do LMS M...
Aktivní naslouchání jako součást výbavy úspěšného ...
Ovládněte Moodle: jak na efektivní výukové materiá...
Ovládněte Moodle: jak na efektivní výukové materiá...
Využití artefaktů populární kultury ve výuce
Komunikace s generací Z