Je seznámit s problematikou bariér v životě zdravotně znevýhodněných osob, charakterizovat architektonické bariéry a seznámit s platnou legislativou při architektonickém plánování, seznámit se základními parametry pohybu osob s pohybovým a smyslovým handicapem v prostředí, dále objasnit principy tvorby bezbariérového prostředí ve městě a ve veřejných budovách, definovat kompenzační a technické pomůcky a prakticky naučit používání kompenzačních pomůcek při nácviku soběstačnosti v personálních a instrumentálních všedních denních činnostech.
- Teacher: Simbartl Petr
- Teacher: Svěcená Kateřina
- Teacher: Wanka Pavel
Předmět navazuje na znalosti stavby lidského těla, popisuje fyziologické funkce jednotlivých vnitřních systémů.
- Teacher: Čedíková Miroslava
- Teacher: Grundmanová Martina
Předmět se zabývá mechanikou a biomechanikou pohybového systému lidského těla. Zabývá se tělem jako tělesem. Popisuje podstatu normálního a patologického pohybu, jeho typů, posturálních funkcí, volních a automatických pohybů. Přihlíží k běžným činnostem, lokomoci a manuálním činnostem a jejich poruchám.
- Teacher: Kott Otto
- Teacher: Votík Tomáš

Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický. Seznamuje s fyziologií jednotlivých orgánových systémů a organismu jako celku. Předpokládá aplikaci jeho znalostí do ostatních odborných předmětů a do praxe všeobecné sestry.
- Teacher: Kott Otto
- Teacher: Mistrová Eliška
Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický. Seznamuje s fyziologií jednotlivých orgánových systémů a organismu jako celku. Předpokládá aplikaci jeho znalostí do ostatních odborných předmětů a do praxe všeobecné sestry.
- Teacher: Mistrová Eliška
Předmět popisuje základní fyziologické funkce jednotlivých vnitřních systémů lidského těla.
- Teacher: Mistrová Eliška
Uvést studenty do problematiky fyziologie člověka. Představit studentům fyziologii jednotlivých orgánových soustav s následnou aplikací fyziologických zákonitostí v rámci pohybových a sportovních aktivit.
- Teacher: Knappová Věra
- Teacher: Kott Otto
- Teacher: Mistrová Eliška
- Teacher: Špottová Petra
Předmět svým obsahem navazuje na poznatky získané v anatomii. Seznamuje posluchače s fyziologií jednotlivých orgánových systémů a organismu jako celku.
- Teacher: Mistrová Eliška
Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický. Seznamuje s fyziologií jednotlivých orgánových systémů a organismu jako celku. Předpokládá aplikaci jeho znalostí do ostatních odborných předmětů a do praxe porodní asistentky.
- Teacher: Mistrová Eliška
Základním předpokladem k tomuto předmětu je znalost systematické anatomie týkající se kostí, kloubů, svalů, inervace a cévního zásobení horní a dolní končetiny. Předmět se následně soustředí na uvědomění si vzájemných vztahů anatomických struktur v jednotlivých krajinách a prostorech horní a dolní končetiny.
- Teacher: Pavlíková Lada
Vyučovaný předmět předkládá přehled obecné, speciální a topografické anatomie člověka pro potřeby zdravotního technika. Na základě anatomické stavby jednotlivých systémů těla nastiňuje základní fyziologické funkce daných orgánových soustav.
- Teacher: Kott Otto
- Teacher: Mistrová Eliška
Cílem předmětu je seznámit studenty se stavbou lidského těla jako celku, zejména s orgány malé a velké pánve, pánevních rozměrů a prostor pánevních,se stavbou jednotlivých systémů lidského těla, zejména vnitřních orgánů a kardiovaskulárního systému.
- Teacher: Kott Otto
- Teacher: Mistrová Eliška
Cílem výuky je osvojení si znalostí o jednotlivých anatomických systémech jako celku.
- Teacher: Mistrová Eliška
- Teacher: Pavlíková Lada
Uvést studenty do problematiky anatomie člověka. Představit studentům anatomii buněk, tkání a jednotlivých orgánových soustav se zaměřením na soustavu pohybovou a nervovou.
- Teacher: Knappová Věra
- Teacher: Kott Otto
- Teacher: Mistrová Eliška
- Teacher: Valach Petr
Seznámit studenty se základními principy a postupy léčebné aplikace klasické masáže a ošetřením jizvy.
- Teacher: Beránek Václav
- Teacher: Hereitová Iva
- Teacher: Klečková Tereza
Předmět anatomie systematicky probírá jednotlivé struktury a systémy lidského těla tak, aby student v konečném důsledku chápal jejich vzájemnou provázanost a výslednou funkčnost.
- Teacher: Pavlíková Lada
Rozšířit znalosti studenta o možnosti využívání přístrojového vybavení, a to jak v diagnostice, tak i v následné terapii.
- Teacher: Beránek Václav
- Teacher: Hereitová Iva
- Teacher: Simbartl Petr
- Teacher: Votík Tomáš