- Teacher: Černíková Marie
- Teacher: Gažáková Eva
- Teacher: Pokorná Anna
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Gažáková Eva
- Teacher: Pokorná Anna
- Teacher: Steinbauer Bettina
- Teacher: Černík Roman
- Teacher: Černíková Marie
- Teacher: Gažáková Eva
- Teacher: Pokorná Anna
- Teacher: Černík Roman
- Teacher: Černíková Marie
- Teacher: Gažáková Eva
- Teacher: Pokorná Anna
- Teacher: Slowík Josef
- Teacher: Dubec Michal
- Teacher: Zachová Markéta
- Teacher: Mergl Michal
- Teacher: Nováková Daniela
- Teacher: Slavík Jan
- Teacher: Mergl Michal
- Teacher: Nováková Daniela
- Teacher: Slavík Jan
- Teacher: Mergl Michal
- Teacher: Nováková Daniela
- Teacher: Slavík Jan
Cílem předmětu je osvojení základních znalostí, dovedností a postojů v oblasti základních dokumentů vztahujících se k oblasti školství, v oblasti uspořádání vzdělávací soustavy ČR, včetně státní správy a samosprávy ve školství a v oblasti práce učitele, jeho práv, povinností a odpovědnosti.
- Teacher: Soukupová Pavla
- Teacher: Slowík Josef
- Teacher: Podroužek Ladislav
- Teacher: Svoboda Michal
- Teacher: Podroužek Ladislav
- Teacher: Svoboda Michal
- Teacher: Dubec Michal
- Teacher: Podroužek Ladislav
- Teacher: Martinek Lukáš
- Teacher: Rostislav Mach
- Teacher: Šafránková Dagmar
- Teacher: Káňová Šárka
- Teacher: Káňová Šárka
- Teacher: Šiška Jan
Cílem předmětu je získat základní informace o předškolní pedagogice jako vědní disciplíně a o klíčových pojmech, se kterými se budou studující při studiu pedagogických disciplín setkávat. Studenti porozumí novému paradigmatu pedagogiky v procesu transformačních změn v ČR. Získá znalostní a postojový základ pro další aplikaci pedagogické teorie v oboru.
- Teacher: Podpera Milan
Student se naučí využívat již získané znalosti a dovednosti při plánování vzdělávacího procesu. Seznámí se s možnostmi pedagogické evaluace a individualizace ve vzdělávání. Bude veden k rozvoji prosociálního chování dětí v mateřské škole. Student navrhne plán integrovaného bloku, zdůvodní volbu vzdělávacího obsahu, forem a metod vzdělávání a využití různých forem motivace. V rámci integrovaného bloku student analyzuje edukační situaci z hlediska individualizace ve vzdělávání. Student navrhne činnosti rozvíjející prosociální chování předškolního dítěte. Student obhájí plán integrovaného bloku v rámci kolokvia.
- Teacher: Koželuhová Eva
- Teacher: Podpera Milan
- Teacher: Černík Roman
- Teacher: Dubec Michal