Ucelení a prohloubení látky z elektrostatiky. Ucelení a prohloubení látky z elektrokinetiky - ustálený elektrický proud a a jeho zákonitosti. Ucelení a prohloubení látky z magnetostatiky. Propojení a vzájemná vazba elektrostatiky a megnetostatiky. Ucelení a prohloubení látky z proměnného magnetického pole. Propojení jevů magnetických a elektrických.
Představit studentům základní měřicí metody a praktické úlohy v oblasti magnetismu a vlnění. Vypěstovat u nich základní dovednosti v zacházení se speciálními přístroji a uvést je do problematiky vědeckých měření.

Cílem předmětu je vytvoření základních představ o použití základních elektronických součástek (diskrétních i integrovaných) v podmínkách učiva ZŠ ve vzdělávací oblasti Člověk a svět práce. Důraz je kladen na didaktickou transformaci látky do učiva v této oblasti RVP ZV a ŠVP - především do tematických celků Design a konstruování a Provoz a údržba domácnosti. Výuka je založena na demonstraci a modelování základních obvodů pomocí elektronických stavebnic vhodných pro výuku na ZŠ.

Student pochopí za pomoci praktických ukázek a vhodně navázané teorie důležitost praktického technického vzdělávání s ohledem na požadavky dalších úrovní školského systému a výzvy 21. století. Student dokáže efektivně plánovat, reflektovat a evaluovat vzdělávací aktivity technického charakteru s důrazem na badatelsky orientovanou výuku, důležitý rozvoj manuálních dovedností, rozvoj kreativity a celkového potenciálu dítěte.
Cílem předmětu je seznámit studenta se základním zpracováním, vlastnostmi a užitím vybraných nekovových materiálů jako dřevní suroviny, plastů a polotovarů z nich vyráběných. Obsah předmětu je upraven pro potřeby učitelství technických předmětů na ZŠ v souladu s RVP ZŠ.

Výroba a příprava divadelních scén v podmínkách třídy. Výzdoba třídy a výrobky vhodné pro tyto účely. Podíl dětí na výzdobě. Lidové zvyky a tradice. Studenti si osvojí dovednost využít výrobky dětí pro výzdobu makro a mikrointeriéru. Zvládnou flexibilně navrhnout divadelní scénu v podmínkách třídy. Studenti zvládnou vytvořit návrh nejméně jedné didaktické pomůcky včetně písemné reflexe jejího didaktického uplatnění a pomocí mikroedukačního výstupu a evaluace skupiny sám vyhodnotí její didaktickou účinnost a srozumitelnost návodu k této pomůcce.

Rozpoznat vyučovací metody a formy v pracovních činnostech. Diagnostikování u dětí předškolní věku. Příprava učitele na vyučovací jednotku, volba vyuč. metod, forem a prostředků. Příprava výukových projektů. Rozbor výukové praxe.

Uvést studenty do problematiky didaktických technologií a didaktické techniky používané především při výuce na prvním stupni ZŠ. Pochopení principů významu moderních výukových prostředků aplikovaných při výuce.
Uvést studenty do problematiky didaktických technologií a didaktické techniky používané především při výuce na prvním stupni ZŠ. Pochopení principů významu moderních výukových prostředků aplikovaných při výuce.
Cílem předmětu je seznámit studenty s významem ekologie, jejím vznikem, postupném vývoji a některými problémy životního prostředí. Předmět má sloužit pro přípravu studentů na ZŠ a jeho pojetí koresponduje s RVP.
Cílem předmětu je naučit studenta formulovat technické myšlenky do grafického výstupu s využitím znalostí: metod zobrazování, technické normalizace a dokumentace, zobrazování řezů a průřezů, kótování základních geometrických těles, předepisování přesností a tolerancí, předepisování údajů povrchových úprav a tepelného zpracování. Obsah předmětu je upraven pro potřeby učitelství technických předmětů na ZŠ v souladu s RVP.
Cílem předmětu je uvést studenta do oblasti vědy a techniky v moderní civilizaci a přiblížit příčiny a podmínky vzniku techniky a hlavních vývojových etap vědy v historii lidstva.
Uvést studenty do problematiky didaktických technologií a didaktické techniky používané především při výuce přírodovědných a technických předmětů. Pochopení principů významu moderních výukových prostředků aplikovaných při výuce.

Student se sezámí s měřením základních elektrických veličin.

Studenti si osvojí základní typografická pravidla pro psaní fyzikálních textů včetně vzorců, obrázků a grafů, naučí se využívat základní programové prostředky umožňující tvorbu fyzikálních textů a seznámí se se základními fyzikálními programy.
Uvést studenty do problematiky didaktických technologií a didaktické techniky používané především při výuce na prvním stupni ZŠ. Pochopení principů významu moderních výukových prostředků aplikovaných při výuce.
Cílem předmětu je uvést studenta do kreslení a kótování strojních součástí, tvorby výkresů v elektrotechnice, ve stavebnictví a dřevoprůmyslu. Použití počítačů při tvorbě technických podkladů a výkresů. Obsah předmětu je upraven pro potřeby učitelství technických předmětů na ZŠ v souladu s RVP.
Uvést studenty do problematiky didaktických technologií a didaktické techniky používané především při výuce v mateřských školách. Pochopení principů významu moderních výukových prostředků aplikovaných při výuce.

Výroba loutek, maňásků pro jednu ruku, prstových maňásků a hraček různými technikami s využitím různých materiálů a jejich využití.