Student získává další zkušenosti s hrou na nástroj s cílem jeho následného využití nástroje v rámci pěveckých, instrumentálních, poslechových a pohybových činností v MŠ. Ve třetím semestru hry na klavír dokáže doprovázet hrou na klavír svůj vlastní zpěv i zpěv kolektivu dětí, což si ověřuje už i v praxi na MŠ.

Student získává další zkušenosti s hrou na nástroj s cílem jeho následného využití nástroje v rámci pěveckých, instrumentálních, poslechových a pohybových činností v MŠ. Ve třetím semestru hry na klavír dokáže doprovázet hrou na klavír svůj vlastní zpěv i zpěv kolektivu dětí, což si ověřuje už i v praxi na MŠ.

Hudební teorie a harmonie přináší základní znalosti z teoretické výbavy budoucího hudebníka a učitele. Cílem úvodního předmětu HUDEBNÍ TEORIE je orientace studentů a studentek hudebně zaměřeného studijního programu ve všeobecné hudební nauce a jejích součástech a vyrovnání jejich vstupních znalostí a dovedností na úroveň potřebnou pro další studium.
Tento předmět navazuje na předchozí DIMŠ1 a DIMŠ2. Student si osvojí zejména prostřednictvím praktických činností nezbytné penzum dovedností, vědomostí a postojů potřebných pro výuku hudební výchovy v předškolních zařízeních v duchu probíhající integrativní koncepce vzdělávání (RVP-ŠVP).
Studenti a studentky rozvíjí své praktické dovednosti a teoretické znalosti o využití hudebních činností pro rozvoj dítěte v předškolním vzdělávání. Zabývají se činnostmi vokálními, hudebně pohybovými, poslechovými i instrumentálními, jejich didaktickým zpracováním a tvořivým pojetím pro děti předškolního věku.
Studující zdokonalují a prohlubují své praktické dovednosti a teoretické znalosti o využití hudebních činností pro rozvoj dítěte v předškolním vzdělávání. Zabývají se zejména činnostmi vokálními, dále pak hudebně pohybovými, poslechovými i instrumentálními a jejich tvořivým pojetím včetně instrumentálního doprovodu dětských písní.
Prohlubování základů hudební teorie, rozvíjení pěveckých, rytmických a intonačních dovedností studentů, upevňování taktovací techniky. Výuka vede prostřednictvím činností k aktivnímu vnímání hudby a k jejímu využití jako svébytného prostředku komunikace.

Student získává další zkušenosti s hrou na nástroj s cílem jeho následného využití nástroje v rámci pěveckých, instrumentálních, poslechových a pohybových činností v MŠ. Ve třetím semestru hry na klavír dokáže doprovázet hrou na klavír svůj vlastní zpěv i zpěv kolektivu dětí, což si ověřuje už i v praxi na MŠ.

Seznámení studentů oboru MŠ se základy hudební teorie, rozvíjení jejich pěveckých, rytmických a intonačních dovedností, seznámení se základy taktovací techniky. Výuka vede prostřednictvím činností k aktivnímu vnímání hudby a k jejímu využití jako svébytného prostředku komunikace.
Student si rozvine dovednost hry na nástroj s cílem jejího následného užití při pěveckých, poslechových i hudebně pohybových činnostech v MŠ.
Student/ka bude kompetentní v nástrojovém doprovodu činností pěveckých, instrumentálních, poslechových a pohybových činnostech v praxi MŠ.
Student/ka si osvojí základní dovednosti hry na nástroj s cílem doprovodu zpěvu dětí v MŠ.