
Student získá vhled do didaktiky geologických věd. Dále získá přehled o existujících učebnicích, populární a odborné literatuře a možnostech výuky geologie (metody, prostředky).
- Teacher: Mergl Michal
- Teacher: Vágnerová Petra

Cílem předmětu Modelové organismy ve výuce biologie je podat přehled o modelových organismech reprezentujících jednotlivé systematické skupiny živých organismů podle moderních systémů. Vytipovat vhodné a běžně dostupné objekty přednostně se vyskytující v ČR. Srovnat s používanými modelovými organismy v učebnicích pro SŠ a ZŠ.
- Teacher: Cholevová Veronika
- Teacher: Kout Jiří
- Teacher: Kvíderová Jana
- Teacher: Mergl Michal
- Teacher: Traxmandlová Iva

Seznámit studenty se procesem fosilizace a historií hlavních skupin rostlin a živočichů v geologické minulosti.
- Teacher: Mergl Michal

Student získá vhled do didaktiky geologických věd. Dále získá přehled o existujících učebnicích, populární a odborné literatuře a možnostech výuky geologie (metody, prostředky).
- Teacher: Mergl Michal
- Teacher: Mentlík Pavel
- Teacher: Mergl Michal
- Teacher: Vočadlová Klára
- Teacher: Matušková Alena
- Teacher: Mentlík Pavel
- Teacher: Vočadlová Klára

- Teacher: Mergl Michal

- Teacher: Kout Jiří
- Teacher: Kvíderová Jana
- Teacher: Mergl Michal
- Teacher: Traxmandlová Iva
- Teacher: Vágnerová Petra

- Teacher: Mergl Michal
- Teacher: Pavelka Jaroslav
- Teacher: Pavelka Jaroslav

Poskytnout studentům základní informace o akademickém prostředí, s metodami vědecké práce, grantovými systémy, hodnocením vědecké práce, přípravou odborného textu a obrazové dokumentace.
- Teacher: Mergl Michal

Student získá vhled do možnosti biologických pokusů ve škole. Dále přehled o existujících metodických příručkách a návodech, bezpečnosti práce, virtuálních pokusech a prezentacích a pochopí metodiku jejich využití.
- Teacher: Mergl Michal
- Teacher: Vlach Pavel

Student získá vhled do možnosti biologických pokusů ve škole. Dále přehled o existujících metodických příručkách a návodech, bezpečnosti práce, virtuálních pokusech a prezentacích a pochopí metodiku jejich využití.
- Teacher: Mergl Michal

Seznámit studenty se základními nerosty a horninami, jejich vznikem a klasifikací, a interakcí geologického prostředí a živé přírody.
- Teacher: Mergl Michal
- Teacher: Vočadlová Klára
Cílem předmětu je získání kompetencí k výuce učiva v rámci předmětů Člověk a jeho svět (společnost) na 1. stupni ZŠ (se zaměřením na jejich geografickou složku). Student/-ka získá potřebné vědomosti a dovednosti z vědních disciplín, které tvoří obsahový základ předmětu Člověk a jeho svět (rozšiřuje a integruje si vzdělávací obsahy, týkající se člověka, rodiny, společnosti, vlasti, přírody, kultury, techniky, zdraví a dalších témat, a to v kontextu historie a současnosti) a na jejich základě si dotváří adekvátní postoje k realitě současné České republiky a rámcově světa. Osvojí si teoreticky a částečně prakticky (na konkrétních příkladech) metodické postupy praktických činností v terénu, práce s mapami a různými přístroji tak, aby byl schopen je aplikovat do výuky učiva o přírodě a společnosti, a to v kontextu s předchozími kompetencemi, získanými v obecně pedagogických a psychologických disciplínách.
- Teacher: Mentlík Pavel
- Teacher: Vočadlová Klára
- Teacher: Kostová Gabriela
- Teacher: Kuberská Markéta
- Teacher: Langová Karolína
- Teacher: Mentlík Pavel
- Teacher: Stacke Václav
- Teacher: Vočadlová Klára
- Teacher: Duffek Václav
- Teacher: Kostová Gabriela
- Teacher: Kuberská Markéta
- Teacher: Mentlík Pavel
- Teacher: Stacke Václav
- Teacher: Kuberská Markéta
- Teacher: Mentlík Pavel
- Teacher: Stacke Václav
- Teacher: Duffek Václav
- Teacher: Kostová Gabriela
- Teacher: Kuberská Markéta
- Teacher: Mentlík Pavel
- Teacher: Stacke Václav