Cílem předmětu je vybavit budoucího učitele prvního stupně jazykovými znalostmi a dovednostmi potřebnými pro realizaci efektivní rané výuky NJ, popř. přípravu a vedení kroužku německého jazyka na prvním stupni základní školy. Předmět zohledňuje jazykové potřeby budoucích učitelů NJ na 1.stupni ZŠ a jeho hlavním cílem je prohloubit požadovanou vstupní jazykovou úroveň studujících. Důraz je kladen na výrazné zdokonalení všech řečových dovedností na jazykové úrovmi min. A2/B1 dle Společného evropského referenčního rámce. První z trojice předmětů je pak zaměřen zejména na rozvoj gramatických kompetencí a nácvik správné výslovnosti, vše v kontextu školního prostředí 1.stupně ZŠ, na pozadí témat aktuálních pro danou věkovou skupinu žáků.
- Teacher: Salcmanová Eva
Cílem předmětu je vybavit budoucího učitele prvního stupně jazykovými znalostmi a dovednostmi potřebnými pro realizaci efektivní rané výuky NJ, popř. přípravu a vedení kroužku německého jazyka na prvním stupni základní školy. Předmět zohledňuje jazykové potřeby budoucích učitelů NJ na 1.stupni ZŠ a jeho hlavním cílem je prohloubit požadovanou vstupní jazykovou úroveň studujících. Důraz je kladen na výrazné zdokonalení všech řečových dovedností na jazykové úrovmi min. A2/B1 dle Společného evropského referenčního rámce. První z trojice předmětů je pak zaměřen zejména na rozvoj gramatických kompetencí a nácvik správné výslovnosti, vše v kontextu školního prostředí 1.stupně ZŠ, na pozadí témat aktuálních pro danou věkovou skupinu žáků.
- Teacher: Salcmanová Eva
Cílem předmětu je vybavit budoucího učitele prvního stupně jazykovými znalostmi a dovednostmi potřebnými pro realizaci efektivní rané výuky NJ, popř. přípravu a vedení kroužku německého jazyka na prvním stupni základní školy. Předmět zohledňuje jazykové potřeby budoucích učitelů NJ na 1.stupni ZŠ a jeho hlavním cílem je prohloubit požadovanou vstupní jazykovou úroveň studujících. Důraz je kladen na výrazné zdokonalení všech řečových dovedností na jazykové úrovmi min. A2/B1 dle Společného evropského referenčního rámce. První z trojice předmětů je pak zaměřen zejména na rozvoj gramatických kompetencí a nácvik správné výslovnosti, vše v kontextu školního prostředí 1.stupně ZŠ, na pozadí témat aktuálních pro danou věkovou skupinu žáků.
- Teacher: Motlíková Iva
- Teacher: Salcmanová Eva
- Teacher: Škubalová Jana
Vybavit studenty teoretickými znalostmi o stavbě německé věty. Získat potřebné dovednosti pro správné tvoření a užívání vět v ústní i písemné komunikaci. Studenti se seznámí s hlavními rysy a principy valenční gramatiky. Během celého semestru je zároveň teoretické vědění aplikováno prakticky - studenti procvičují v seminářích tvorbu složitějších větných konstrukcí
- Teacher: Voltrová Michaela