Studenti se seznámí s teoretickými východisky a praktickými principy hodnocení řečových dovedností. Seznámí se s technikami a strategiemi podmiňujícími motivaci a autonomii žáků. Naučí se aplikovat tyto poznatky do dlouhodobého plánování výuky a práce s učebními materiály. 

Cílem předmětu je rozvíjet jazykové prostředky a řečové dovednosti studentů tak, jak odpovídají úrovni B1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Je rozvíjena schopnost recepce, interakce a produkce. Předmět rozvíjí jazykové dovednosti nejen z pohledu všeobecných jazykových dovedností, ale i ve vztahu ke kontextu školního prostředí základních škol. Zohledňuje jazykové potřeby budoucích učitelů, které souvisejí s výukou anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. 

Cílem předmětu je rozvíjet jazykové prostředky a řečové dovednosti studentů tak, jak odpovídají úrovni B1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Je rozvíjena schopnost recepce, interakce a produkce. Předmět rozvíjí jazykové dovednosti nejen z pohledu všeobecných jazykových dovedností, ale i ve vztahu ke kontextu školního prostředí základních škol. Zohledňuje jazykové potřeby budoucích učitelů, které souvisejí s výukou anglického jazyka na 1. stupni ZŠ.

Student se seznámí s vývojem vyučování cizích jazyků a jeho prioritami, získá základní teoretický rámec, z něhož vychází výuka cizích jazyků 8-11letých žáků. Nabude teoretických poznatků i praktických dovedností spojených s výukou jazykových prostředků (slovní zásoby, výslovnosti a gramatiky).

Student se seznámí se základními principy efektivního vedení hodiny cizího jazyka. Nabude teoretických poznatků i praktických dovedností spojených s výukou poslechu s porozuměním a ústním projevem u 8-11letých žáků. 

Předmět rozvíjí jazykové dovednosti nejen z pohledu všeobecných jazykových dovedností, ale zohledňuje jazykové potřeby budoucích učitelů, které souvisejí s výukou anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Cílem předmětu je rozvíjet jazykové prostředky a řečové dovednosti studentů tak, jak odpovídají úrovni A2-B1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Je rozvíjena schopnost recepce, interakce a produkce.

Fonetika a fonologie: Seznámit studenty se zvukovou podobou jazyka a jejím fungováním jako prostředku komunikace.